onderhoud...brrr...
hoi elylovers,
na een dikke 4575 km doe ik morgen men scoot binnen bij mijn plaatselijke scoothersteller(geen Peugeotdealer) en ik moet zeggen,ik ben best zenuwachtig,gek,he,kan men ely niet missen en moet hem dus ff uit handen geven...heb dus al twee keer een platte accu gehad en de hersteller zal hem proberen op te laden of anders een nieuwe accu zetten,heb hem ineens een goed onderhoud gevraagd aangezien Ely bijna aan zen 5000 km zit : heb gevraagd veel na te kijken : remmen,bougie vervangen,luchtfilters,blokken,v-snaar enz... hebben jullie nog tips die ik hem kan vragen morgen? vb de ecu loskoppelen van de accu tijdens poging opladen...zijn er nog dingen waar hij extra op moet letten? ik heb hem wel de manual workshop uitgeprint en gegeven,onderhoudsboekje en gebruikaanwijzingboekje, (hij vond het vb raar dat de banden maar 1.5 bar mogen hebben) wie heeft nog tips voor het onderhoud van mijn Ely? kosten zijn geen bezwaar,ik rij super op die Ely en wil het nog lang zo houwen..... groetjes van zenuwachtige sonja ;-)
ingezonden door sonja op 1 Mar 2010 16:17
Berichtenoverzicht
Plaats een reactie op dit bericht
|
|
|